Drodzy klienci!
Już niebawem w naszej ofercie pojawi się absolutna nowość od australijskiej firmy DBA, specjalizującej się w produkcji tarcz oraz klocków dla coraz bardziej wymagających klientów.
W najbliższym czasie w naszym sklepie dostepne będą tarcze przednie do Subaru Imprezy WRX STi Seria V1 "VA" Spec "R" (roczniki od 04/2017- ). Jest to wersja występująca z charakterystycznym jasno-żółtym przednim 6 tłoczkowym zaciskiem oraz 19 calowymi felgami. Nacinane tarcze DBA o kodzie DBA 34050S-10-AIR, są zamiennikiem dla oryginalnych tarcz nr OEM 26300VA000.
Dane techniczne:
- Średnica: 340 mm
- Metoda chłodzenia: wentylowane (nacinane)
- Liczba otworów: 5
- Średnica wewnętrzna: 58,02 mm
- Minimalna grubość: 28 mm
- Grubość: 30 mm
- Wysokość: 53,00 mm
- Waga: 10.6 kg
Systemy zastosowane w produkcie:
Funkcja | Opis | Korzyści |
'T3 Slot 48 precyzyjnie wykonane nacięcia metodą CNC | Trzy symetryczne nacięcia tłumią drgania oraz redukują hałas w trakcie hamowania | Cisza, szybkość oraz płynność na reakcję hamulca |
Zwiększona liczba puntków wlotowych powietrza dla lepszego odprowadzania ciepła w trakcie tarcia | Zwiększa szybkość i skuteczność hamowania w trakcie kontaktu z klockiem | |
Uniwersalna konstrukcja otworów | Eliminuje potrzebę użycia osobno prawej i lewej tarczy | |
Kangaroo Paw – unikalny system dla lepszej wentylacji | Zwiększona powierzchnia, pozwalająca na skuteczniejsze odprowadzanie ciepła | Minimalizuje temperaturę w trakcie hamowania oraz zwiększa jego skuteczność |
Zwiększona powierzchnia, pozwalająca na skuteczniejsze odprowadzanie ciepła | Przedłuża żywotność klocków i tarcz. Zmniejsza uszkodzenia mechaniczne i minimalizuje koszty napraw. | |
XG150 Wysokowęglowy stop żelaza | Zwiększenie wytrzymałości na wysokie temperatury pozwala tarczom na zwiększone działanie, nawet w ekstremalnych warunkach | Minimalizuje przegrzewanie oraz pękanie tarcz - co wydłuża ich żywotność |
Profilowana Stabilność Termiczna | Specjalnie opracowana formuła TSP to odpowiedź na ekstremalne procesy cieplne zachodzące w trakcie hamowania | Minimalizuje przegrzewanie oraz pękanie tarcz - co wydłuża ich żywotność |
TTM, czyli Temograficzna Kontrola Temperatury | Oznaczenia farby termicznej zmieniają kolor przy określonych progach temperatur osiąganych w trakcie hamowania | Wyraźne wskazanie dla kierowcy skrajnych temperatur tarczy osiąganych podczas użycia |
Po przekroczeniu wyznaczonych progów temperatury, oznaczenia farb trwale zmieniają kolory | Możliwość samodzielnego monitorowania stanu tarcz oraz skuteczniejasza ocena stanu tarcz i ich zużycia | |
Lakier ochronny w obszarach niezwiązanych z tarciem | Zmniejsza powstawanie korozji | Powtrzymuje wszelkie tworzenie się rdzy - co wpływa na estetykę |
Poprawa wyglądu | Wygląd tarcz nie zmienia się w trakcie używania |