Oryginalne części Subaru Impreza, Subaru Forester, Subaru Legacy, Subaru Outback, Subaru WRX STI

Klocki hamulcowe DBA STREET SERIES

Klocki hamulcowe serii Street (SS) zostały opracowane, aby zapewniać doskonałe hamowanie, niski poziom hałasu i pyłu podczas ogólnych lub lekkich zastosowań drogowych

 Oryginalne, nowe części do Subaru

Klocki hamulcowe DBA Street Series

Cechy:

  • Proces utwardzenia w stylu OE dla zapewnienia
    optymalna skuteczność hamowania w stosunku do
    żywotność podkładki
  • Formuła ceramiczna, nie zawiera miedzi
    (certyfikat NSFI) dla niskiej emisji pyłu
    i czyste koła
  • Pasek o wysokim współczynniku tarcia dla łatwego układania
  • Specjalne podkładki NVH, rowki i fazowania dla zmniejszenia wibracji i hałasu

Przeznaczenie:

  • Wymiana OE i codzienne użytkowanie
  • Samochody osobowe i SUV-y
  • Lekkie pojazdy użytkowe

 

Jaka jest różnica między Street Series (SS), Street Performance (SP) i Xtreme Performance (XP)?

Kluczową różnicą między SS, SP i XP jest poziom tarcia i temperatura pracy.

Seria SS została opracowana z myślą o doskonałych właściwościach ciernych i wysokim poziomie komfortu, takich jak niski poziom hałasu i pyłu, do ogólnych lekkich zastosowań ulicznych.

Gama SP została opracowana z myślą o optymalnych parametrach tarcia i dłuższej żywotności w zastosowaniach ulicznych i lekkim holowaniu.

Gama XP ma wyższy poziom tarcia i temperaturę roboczą. Dodatek elementów z włókna węglowego w gamie XP pomaga w lepszej stabilności termicznej w wyższych temperaturach, gdy jest używany w ciężkich warunkach.

Uwaga: Zużycie i kurz mogą wzrosnąć w ciężkich zastosowaniach.

 

 Oryginalne, nowe części do Subaru

 

Dlaczego poleciłem Xtreme Performance (XP) zamiast Street Performance (SP), mimo że mój pojazd nie jeździ na torze?

Istnieje wiele zastosowań, które wymagają wyższego tarcia i stabilności termicznej, innych niż gąsienice. Takich jak duże pojazdy z napędem na cztery koła, w pełni wyposażone w dodatkowy bieg (ulepszenie DMC), holowanie łodzi lub przyczepy kempingowej lub pojazdy handlowe przewożące narzędzia i sprzęt. Masa osi może się szybko sumować.

Pojazdy przewożące ciężkie ładunki lub poruszające się z dużą prędkością (np. po torach) wymagają podobnych osiągów w zakresie hamowania.

 

Dlaczego po prostu nie kupię klocków hamulcowych Xtreme Performance (XP)?

Czasami zbyt duże tarcie może mieć niekorzystny wpływ na hamowanie. Zbyt duży lub zbyt czuły moment hamowania (blokada kół) może ograniczyć zdolność do regulacji skuteczności hamowania w warunkach takich jak mokre drogi lub luźne nawierzchnie. Tj. więcej nie zawsze znaczy lepiej!

 

 

Z czego wykonane są klocki hamulcowe DBA?

Linia Street Series (SS) składa się z dwóch oddzielnych formuł, w zależności od zastosowania podpaski. Materiał ceramiczny (NAO – organiczny bezazbestowy) obejmuje 90% zastosowań, a materiał (półmetaliczny) ok. 10% wniosków. Formuły zostały wybrane tak, aby zmaksymalizować bezpieczeństwo, wydajność i komfort w lekkich zastosowaniach. Rodzaj materiału jest określony na etykiecie każdego pudełka.

Street Performance (SP) (półmetaliczne) i Xtreme Performance (XP) (półmetaliczne włókno węglowe) zawierają różne metale i elementy uzupełniające (włókno węglowe, ceramika i nie tylko), aby osiągnąć optymalną wydajność.

Asortyment klocków hamulcowych DBA nie zawiera azbestu!

 

Jak długo wytrzymują klocki hamulcowe DBA?

Żywotność klocków hamulcowych i tarcz hamulcowych w dużym stopniu zależy od zastosowania pojazdu (skład klocków hamulcowych, rozmiar klocków hamulcowych, rozkład masy pojazdu itp.) oraz charakterystyki użytkowania (jazda miejska, autostrady czy intensywne użytkowanie).

DBA przeprowadziło testy różnych zastosowań w pojazdach i stale monitoruje i testuje. Na podstawie tych wyników żywotność produktu okazała się o około 20% dłuższa niż w przypadku oryginalnego wyposażenia i wielu marek z rynku wtórnego.

 

Czy klocki hamulcowe DBA mają rowki i dlaczego?

Klocki hamulcowe DBA mają centralny rowek/szczelinę tam, gdzie ma to zastosowanie. Ta szczelina zmniejsza naprężenia wewnętrzne w wysokich temperaturach i pomaga złagodzić gromadzenie się ciepła i kurzu.

 Oryginalne, nowe części do Subaru

 

Dlaczego powinienem wybrać klocki hamulcowe Street Series DBA zamiast innych marek?

Klocki hamulcowe DBA zostały opracowane z myślą o ekstremalnych australijskich warunkach.

Dzięki ponad 40-letniemu doświadczeniu w produkcji tarcz hamulcowych i słuchaniu opinii naszych klientów, DBA dążyło do opracowania najlepszego produktu na rynku. Skoncentrowaliśmy się na materiałach o wyższej klasie tarcia, optymalnej stabilności termicznej oraz niskim współczynniku zapylenia i zużycia, aby stworzyć nową generację skuteczności hamowania. Mieszanki te zostały opracowane od podstaw, wsłuchując się w wymagania naszych klientów.

Klocki hamulcowe DBA doskonale współpracują z gamą tarcz hamulcowych DBA, eliminując ograniczenia innych klocków hamulcowych dostępnych na rynku, które mogą negatywnie wpływać na osiągi pojazdu.

 Oryginalne, nowe części do Subaru

 

 

 

Po niezwykle udanych pierwszych 12 miesiącach od wprowadzenia na rynek, firma Disc Brakes Australia (DBA) kontynuuje rozszerzanie oferty pojazdów i usług w zakresie klocków hamulcowych STREET SERIES.

W rocznicę uruchomienia programu klocków hamulcowych STREET SERIES firma Disc Brakes Australia twierdzi, że nie może być bardziej zadowolona z tego, jak program ugruntował swoją pozycję na rynku.

„Odbiór był po prostu fantastyczny” — komentuje Andrew Bates, Product Manager Friction w DBA. „Sprzedaż w pierwszym roku znacznie przekroczyła nasze oczekiwania, a – co ważniejsze – opinie zarówno ze strony handlu, jak i mechaników warsztatowych były wyjątkowo pozytywne. Są pod wrażeniem wydajności produktu i oferowanego stosunku jakości do ceny”.

Kiedy program został uruchomiony w kwietniu ubiegłego roku, głównym celem DBA było wypełnienie luki w asortymencie klocków hamulcowych. Dzięki dwóm markom modernizacyjnym STREET PERFORMANCE i XTREME PERFORMANCE mocno ugruntowanym na rynku, „brakującym ogniwem” był konkurencyjny program wymiany części OE.

 

Zamiast stać się kolejną marką klocków hamulcowych na zatłoczonym rynku sprzedawców, DBA wykorzystała lata udanych badań i rozwoju produktów hamulcowych, aby stworzyć klocek, który nie tylko działa na poziomie OE lub lepszym, ale także oferuje idealną formułę cierną specjalnie dla każdego zastosowania . W rezultacie firma DBA nie zdecydowała się na jedną formułę, ale oferuje tarcie ceramiczne lub półmetaliczne, w zależności od specyfikacji pojazdu i wymaganych właściwości hamowania.

Wszystkie materiały cierne STREET SERIES firmy DBA są poddawane procesowi profilowania stabilności termicznej (TSP), a na materiał nakładany jest pasek nasycany dwutlenkiem tytanu w celu zwiększenia początkowego współczynnika tarcia. W rezultacie klocki hamulcowe STREET SERIES doskonale uzupełniają gamę tarcz hamulcowych STREET SERIES firmy DBA, oferując najkrótszy czas docierania i optymalną skuteczność hamowania w całym asortymencie.

źródło: https://dba.com.au/dbas-brake-pads-range-is-making-inroads/

×